Torkel Blogg

Denna blogg kommer innehålla kappsegling båtbyggeri Blokart och B&R 23 segling. Kontakt: [email protected]

South head igen

Publicerad 2016-12-23 09:25:25 i BloKart,

Det har varit mycket sydvestliga vindar på sista tiden perfekt för
Muriwai upp till Sout head.Mötte upp med Barry idag för segling
mot South head
 
På väg mot South head.Vi gjorde trippen ( 50 km ) på rekordtiden
45 minuter.Jag satte personligt fartrekord på 82.8 km/t
Barry gjorde 83.7 km/t
 
South Head.Kommer mera bilder senare när jag hämtat min
kamera som jag tappade på beachen.En kille hittade kameran
och lämnade den till Muriwai surt skool.Killen där kände igen
mig på bilderna och ringde till Blokart som sedan ringde mig.
Som man säger."Small world"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela