Torkel Blogg

Denna blogg kommer innehålla kappsegling båtbyggeri Blokart och B&R 23 segling. Kontakt: [email protected]

Bilder Muriwai beach-Kaipara harbor - South head

Publicerad 2016-12-24 23:53:00 i BloKart,

Här kommer lite mer bilder nu när jag fått tillbaka kameran
 
Barry Cole och jag redo att ge oss av på vår 100 km tripp
Det tog oss ca 1:40 minuter
 
Barrys toppnotering 83.7 km/t Mycket bra hastighet för
en nz beach kan nog vara någon sorts rekord.
 
Min toppnotering 82.8 km/t .Nytt personligt rekord och första
gången över 80 km/t
 
Peter Cunningham med sin Klass 5 Land yacht.Kaipara habour 
i bakgrunden
 
Inloppet till Kaipara habour extremt farligt farvatten.Här omkom
12 personer i en båtolycka så sent som för några dagar sedan.
 
Gör mig redo att prova Peters landYacht
 
Och jag är iväg .....
 
God jul Önskar Torkel Blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela