Torkel Blogg

Denna blogg kommer innehålla kappsegling båtbyggeri Blokart och B&R 23 segling. Kontakt: [email protected]

Blokart world champs 2016

Publicerad 2016-04-07 10:03:00 i BloKart,

Fantastisk dag Blokart racing med vindar mellan 7-11 m/s. Sex seglingar
genomfördes.På bilden luffningsduell med Ross Vickers ( 3 meter segel )
och jag ( 4 meter segel )
Höga farter på undanvindarna. Carl Johan seglade över 70 km/t
 
Redo för start.
 
Dammigt i öknen idag
 
Andningskydd.En del av utrustningen idag.
 
79.3 km/t nytt personligt fartrekord för mig idag.Kanske kan jag
ta mig in i 80-klubben innan veckan är över.
 
Paul Beckett från Nya Zeeland konstruktör och tillverkare av Blokart.
 
Slutliga resultatlistan håller man nog på till prsutdelningen på Fredag
Men om jag har räknat rätt kommer jag 2:a totalt på Öppna Amerikanska 
Blokart mästerskapen.vinner gör Santi Oliver från Spanien.
Santi Oliver

Kommentarer

Postat av: Peppe

Publicerad 2016-04-07 12:33:54

Splendido Torre!!
Grattis.
Imponerande körning.
Enligt resultat listan på de första racen har du redan passerat 80 k/h.
KUUUUL.
Peppe

Svar: Tack PeppeTiderna i resultatlistan kan inte stämma.Men enligt min speed puck (GPS)
gjorde jag 79.3 i ett av racen.
Torkel Stillefors

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-07 19:26:54

bra lobbat
du får ta Santi i VM
LYCKA TILL
Vill se 90km/tim

Svar: Tack.Skall göra mitt bästa.Till VM kommer det någon till i min klass så det blirlite tuffare.Skall ta mig över 80 km/t innan 90 km/t
Torkel Stillefors

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela