Torkel Blogg

Denna blogg kommer innehålla kappsegling båtbyggeri Blokart och B&R 23 segling. Kontakt: [email protected]

Piha beach - New Zealand vest coast

Publicerad 2015-12-16 02:18:28 i Allmänt,

Piha beach i går.En av världens mäktigaste beacher tycker jag
 
Utsedd till Nya Zeelands farligaste beach.Livräddarna har gjort över
1400 räddningar här.Ofta turister som inte förstår faran med att simma
i undersrömmarna.Så sent som för bara något år sedan dog två 
personer här.
Snäckor
 
 
 
Maori wood carving.Uppe på Lion rock.( Mitt på beachen)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: johan

Publicerad 2015-12-18 16:36:46

Det var väl där jag glömde min bräda ?!
Ha en riktig trevlig helg och hälsa alla.

Johan

Svar: Det stämmer bra.Din surfbräda låg inte kvar ! ;-) .Fast jag har för mig du åkte tillbaka och hämtade den.God Jul Johan !
Torkel Stillefors

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela