Torkel Blogg

Denna blogg kommer innehålla kappsegling båtbyggeri Blokart och B&R 23 segling. Kontakt: [email protected]

En Blåsig Helg

Publicerad 2014-03-16 10:01:00 i Allmänt,

Efterslängen av Cyklonen Lusi drog in över Nya Zeeland.På Lördagen 
var det vindbyar på över 30 m/s.Det stoppade inte några BloKart
seglare Länk : http://www.youtube.com/watch?v=bIwP4cXuCoI&list=LLxLuaRCg63aJJKO-uvbBBNw&feature=share Själv höll jag mig hemma skylde på att jag 
inte har något stormsegel ( 2 m2 )
Stora vågor på de lokala beacherna på North Shore.Trots att de 
är ganska skyddade med öar utanför.
Min You Tube video från Murrays Bay
 
På Söndag eftermiddag när vinde lagt sig betydligt vågade
jag mig ut.Provade att segla på Piha Beach för första gången.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela