Torkel Blogg

Denna blogg kommer innehålla kappsegling båtbyggeri Blokart och B&R 23 segling. Kontakt: [email protected]

Radiostyrd Land-yacht

Publicerad 2010-12-30 11:39:02 i Allmänt,


Hittade Min gamla radiostyrda Land-yacht som jag byggde för en massa år sedan och
inte seglat med på säkert 5 år.kolfibermast,glasfiberskrov,kontroll för styrning och
storskot.Limmade fast storskotsröret som lossnat och lagade seglet som fått sig en
reva för övrigt tycks allt vara i "working order".Skall köpa nya batterier och funkar bara
kontrollerna också skall jag återkomma med en seglingsvideo! Jag upskattar att
Land-yachten toppade 40-50 km/h.

Kommentarer

Postat av: folke

Publicerad 2011-01-07 10:39:59

En sådan vill jag ha.......:-)

Postat av: Blogger

Publicerad 2011-01-08 10:23:48

Hej Folke

Du får nog bygga en för dom är inte så vanliga

vad jag vet men kul tills man krachar för då

är det bara att åka hem o laga ! jobbar fortfarande

på att få igång min.Behöver lite grejer från

modell shoppen som är stängd för semester.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela